Page 309 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
        P. 309
     ywcze, których nie   Ćw. 1- Piramida żywienia –   Dla ucznia zdolnego:
 ożywać i które są   układanka.*
odziennej diecie,                                 Analizuje tabele i wykresy
 rmowe i ich rola w  Ćw. 2- Podkreślanie          kaloryczności, oblicza
 owieka,             produktów, których nie       wysiłek potrzebny do
 odzenia roślinnego  powinno się spożywać i       spalenia odpowiedniej
                     takich, które są niezbędne,  liczby kalorii.
ków pokarmowych.     odpowiednimi kolorami-
                     karta pracy.
 a żywienia,
mowe, cukry,         Ćw. 3 -Zrównoważona dieta
 kalorie.            (scholaris.pl)- ćwiczenia
                     interaktywne.
                     Ćw. 4–Zasady zdrowego
                     żywienia- „kula śnieżna”.*
                     Ćw. 5 - Skomponowanie
                     całodniowego jadłospisu z
                     podanych produktów- praca
                     w grupach.
                     Ćw. 6- Rozpoznanie
                     produktów pochodzenia
                     roślinnego i zwierzęcego.
                     Ćw. 7- Wskazanie roli
                     składników pokarmowych –
                     praca z tekstem.





